Telefon: 0224 220 84 24

Denemeyi göze alma cesareti‏

    Kral maiyetini önemli bir görev için sınamak istemiş. Birçok güçlü ve akıllı adam etrafına toplanmış. Kral onları bugüne kadar görüp görecekleri en kocaman kapının önüne getirerek şöyle söylemiş: "Siz akıllı insanlar, benim bir sorunum var ve hanginizin bunu çözebileceğini g&ou...

BİR BAŞARI HİKAYESİ5

  Nevzat Aydın- yemeksepeti.com Kurucu Ortağı   Boğaziçi Üniversitesi’nden mezun olduktan sonra Amerika’da MBA okumaya giden Nevzat Aydın, burada aklına gelen bir iş fikrini uygulamak üzere eğitimi yarıda bırakarak Türkiye’ye dönmüş. Sonrası mı? 24 yaşında kendi işinin patronu olan Aydın ve iki ortağı, bugün 2004 yıl...

BİR BAŞARI HİKAYESİ4

  İsak Andic Ermay- Mango’nun kurucusu   14 yaşında Türkiye’den İspanya’ya göç eden İSAK ANDIC ERMAY, 17 yaşında kendi işini yapmaya başladı. 1984 yılında da Mango’yu kurdu. 26 yılda markasını 100 ülkede faaliyet gösteren 1.700 mağaza ve 2 milyar Euro’luk bir deve dönüştürdü.   Başa...

BİR BAŞARI HİKAYESİ3

    Turkcell Genel Müdürü Süreyya Ciliv, üniversite öğrencilerine verdiği bir seminerde 5 yıl sonra herkesin cebinde cep bilgisayarı olacağını ve herkesin bilgiye buradan ulaşacağını söyledi.   Her bireyin büyük bir potansiyeli olduğunu ifade eden Ciliv, “Hayatta bazı zorluklar olabilir ama bu zorluklar sizi kes...

BİR BAŞARI HİKAYESİ2

Avrupa'da zenginler, Türkiye'de domuzlar yiyor   Dünyada "siyah elmas" olarak bilinen, 6 milyar dolarlık ticaret hacmi bulunan ve kilosu bin euro olan trüf mantarını Avrupa'da zenginler, Türkiye'de ise tanınmadığı için ormanlarda domuzlar bulup yiyor.   Toprağın 5 ile 20 cm. derinliğinde ağaç köklerine bağlı...

BİR BAŞARI HİKAYESİ

Rixos Otelleri Yönetim Kurulu Başkanı Tamince, Uluslararası Antalya Üniversitesi'nin ''Gençler, Sırrını Gençlere Anlatıyor'' etkinliği kapsamında iş hayatındaki başarısının püf noktalarını öğrencilerle paylaştı.   Rixos Otelleri Yönetim Kurulu Başkanı ve Uluslararası Antalya Üniversitesi Mütevelli Heyet Başkanı Fetta...

İŞ BAŞVURUSUNDA DİKKAT EDİLECEK NOKTALAR 2

    A. GÖRÜŞMENİN NİTELİĞİ VE AMAÇLARI Görüşmeler, belirli bir amaca yönelik soru ve yanıtlara dayalı, iki tarafın karşılıklı bilgi alış-veriş sürecidir. Bu tanımdan da görüleceği üzere görüşmeyi günlük konuşmalardan ve diğer iletişim türlerinden ayıran önemli farklar vardır.    &O...
20 - 30 arası gösteriliyor (34 gönderiden)