Telefon: 0224 220 84 24

Geçtiğimiz yılın Ağustos ayında Burberry’nin Kreatif Direktörü Ricardo Tisci, Instagram aracılığıyla 163 yıllık İngiliz moda evi için yeni bir kimlik yarattığını açıklamıştı. “TB” harflerini içeren turuncu, beyaz, kahverengi ve evin kurucusu Thomas Burberry'ye saygı duruşunda bulunan yeni monogram logo ise icraatlerinin ilki olmuştu.

19-05/14/burberry-gigi-hadid-3-1557822578.jpg

Tisci"Burberry'ye ilk başladığımda, evin zengin tarihini araştırarak arşivlerde çok zaman geçirdim. Çok hızlı bir şekilde Thomas Burberry’nin mucit ve yenilikçi olarak kim olduğunu, aynı zamandaysa bir erkek, bir koca ve bir baba olmasıyla ilgilenmeye başladım. Baş harflerini gördüğümde tasarım, kendimi çok özel hissettirdi. Aslında çok modern olan bu monogramı, ev için yeni bir kod haline getirdim. Bu sadece Burberry'nin mirasını kucaklayan değil, aynı zamanda çok çağdaş hissettiren bir sembol” şeklinde bir açıklama yaparak monogram sevdasının bununla sınırlı kalmayacağının sinyallerini aslında vermişti.

19-05/14/burberry_58680970_472191320190824_7304471007871698800_n.jpg

Beklenen oldu ve Tisci ve Burberry ekibi, bu sabah monogram koleksiyonunu piyasaya sürdü. Koleksiyonda tüm parçalar, Tisci’nin hayal gücünden doğan dört ayrı kişiliğe göre sınıflandırılıyor: Kız, erkek, hanımefendi ve beyefendi. Başroldeyse Şubat ayında ilk kez İngiliz markası için yürüyen Gigi Hadid var. İlk Burberry kampanyasında, hem de bütün rolleri üstlenen dört farklı kimliğiyle.

Nick Knight tarafından çekilen kampanyada model, yalnız görünse de, grup çekimlerine dikkatlice bakarsanız tüm rolleri üstlenen kişinin Gigi olduğunu rahatlıkla anlayabilirsiniz.

19-05/14/burberry_58701430_448493492591321_5600720371985180597_n.jpg

Süpermodel, “bu koleksiyonun birçok farklı insanın, kişiliğine ve stiline hitap etmek için üretildiğini” açıklarken aynı zamanda, konsept ile güçlü bir bağlantı kurduğunu da açıkladı ve “Riccardo’nun çalışmalarını her zaman sevdim ve saygı duydum. Bana bu projede güvendiği için ona minnettarım. İlk kez Riccardo ile çalışmam Burberry şovuydu. Zamanlama mükemmel oldu ve bize birbirimizi tanıma fırsatı verdi. İkincisiyse bu çekim. Dört farklı enerjinin her birini, farklı görünümlerde kanalize etmekten çok eğlendim” dedi.

Beyzbol şapkasından ipek bir gömleğe, bikiniden güneş gözlüğüne, hatta yoga matına kadar neredeyse her şeyi içeren koleksiyonda tümü yeni logo ile monogramlanmış bir dizi parça var. Ve fiyatları 50 ila 1,500 sterlin arasında.

vogue.com.tr